wtorek, 25 lutego 2014

Trądzik :(

Wiem, że pewnie nie mam jeszcze żadnych czytelników, ale może akurat ktoś trafi na ten post i mi pomoże :)
Od 2 lat zmagam się z trądzikiem, ale takim konkretnym. Czerwone, ropne kule. Coś okropnego!!! Pojawił się znikąd, bo zawsze miałam gładką cerę. I nagle w wieku 25 lat - na starość :P dopadło mnie. Przyczyna do dziś nie jest znana...co jest żenujące, bo dopiero w zeszłym tygodniu trafiłam na dermatologa i ginekologoa-enokrynologa, którzy się za mnie zabrali. Po 2 latach poszukiwań..rozumiecie to?!
W każdym razie ginekolog kładzie mnie za 3 tygodnie na oddział na wszystkie możliwe badania hormonów, a dermatolog pobrał wymaz i zapisał antybiotyk - Damelium. To jest zamiennik Tetrysalu. Czy może któraś z Was brała Tetrysal lub Damelium. Pomogło Wam to coś? Ja po 5 tabletce odczuwam już skutki uboczne - okropnie swędzi mnie skóra na dekolcie i jest cała czerwona :(

6 komentarzy:

  1. Hej! Badania na pewno wykażą przyczynę, dobrze że zajęli się Tobą tak na serio, skoro tyle badań itd, rzadko się to zdarza niestety. Ja jadlam Tetralysal, pisałam o tym na blogu jak mi pomógł... Teraz przechodzę kurację Izotekiem. Postaraj się nic nie rozdrapywac i nie stresowac- te dwa czynniki dużo robią. Trzymam kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana i powtórzę Ci radę jaką ja dostałam pod pierwszym postem- wyłącz weryfikację obrazkową do komentarzy, bo to wkurzajace trochę jest xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co dobra jest glinka biała, maść ichtiolowa, punktor znajdziesz to wszystko u mnie na blogu :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa dzialania :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej .... właśnie dostałam recepte z tym lekiem i wieloma innymi .... dostałam az dwa opakowania po 16 tabletek i jeszcze inne 2 po 50 tabletek ..... szczerze powiem ze tez wyskoczylo mi to niespodziewanie ,do tej pory mialam gładka twarz uzywalam juz chyba wszystkiego i nic wiec z wielkim bólem ,bo nie lubie chodzic do lekarzy ale udalam sie tam .... ze wzgledu na to ze sa duze kolejki dodermatologa udalam sie prywatnie ..... wizyta kosztowala mnie 90 zl i leki i kosmetyki do pielegnacji twarzy wyniosły mnie ok 200 zl ale miejmy nadzieje ze podziala .... Jeżeli chcesz możesz mi wylac e-mail na ppmpkk@wp.pl i wtedy moze sie jakos skontaktujemy i powiem ci jak to działa i czy sie opłacało :)

    OdpowiedzUsuń